Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Gdje se nalazi Skladište za Osobno preuzimanje narudžbe?

Adresa skladišta: Savica I. 129, 10000 Zagreb / Google mapa

Telefon: 01 247 95 76

Mobitel: 091 240 92 25

Izdavanje robe: Pon - Pet / 8:00 - 15:00

Mogu li na webshopu dobiti R1?

Da, u našem webshopu možeš dobiti R1 račun.

Nakon što ubaciš proizvod u košaricu i klikneš na gumb "DOVRŠI KUPNJU", na sljedećem koraku su Podaci za dostavu i tamo označiš kućicu "Trebam R1 račun" i ispuniš tražena polja.

Koji su sve načini plaćanja?

Načini plaćanja:

  • kreditnom/debitnom karticom, jednokratno i obročno (do 6 rata) bez kamata i naknada
  • uplatom na račun internet bankarstvom
  • pouzećem prilikom dostave paketa
Cijena mi je previsoka, mogu li dobiti kakav popust?

U našem webshopu vrijedi "Ista cijena za sve načine plaćanja".

Na checkoutu će biti ista cijena kao i na samom proizvodu, bez iznenađenja i bez obzira koji način plaćanja odabrali i dostavu.

Cijena je ista za sve načine plaćanja: pouzećem, uplatom na račun ili kreditnom/debitnom karticom.

Jednokratno i obročno (do 6 rata) online plaćanje karticama - bez kamata i naknada.

Ako želiš uštedjeti 5% kod prve kupnje, upiši se besplatno na newsletter i nakon potvrde prijave na e-mail ti stiže kupon koji možeš iskoristiti na sve proizvode koji nisu na akciji.

Odgovaraju li slike uređaja u webshopu iskazanoj cijeni?

Slike nekih uređaja mogu biti simbolične i sadržavati dodatnu opremu kao što je ulagač dokumenata, finišer, postolje i slično, a koja nije standardna u osnovnim modelima. Za sva dodatna pitanja uvijek smo na rasolaganju za pomoć preko:

Jesu li vaši tehničari školovani za poslove koje obavljaju?
Da. Svi naši tehničari redovno se školuju i specijaliziraju kod naših principala u inozemstvu i uvijek su spremni pomoći.
Unajmio bi uređaj, ali ne znam hoće li mi odgovarati. Mogu li ga dobiti na probu?
Prilikom najma uređaja nudimo vam besplatnu konzultaciju, te temeljem toga dajemo prijedlog uređaja za najam. Ako prilikom najma dođe do promjene vaših zahtjeva, obima printanja/kopiranja, stječete pravo zamjene drugim uređajem. Želite li vidjeti uređaj uživo i kvalitetu printa/kopije/skena, možemo prezentirati uređaj u našem showroomu.
Možete li napraviti procjenu trenutnih troškova koje imam za ispis i ponuditi mi najbolje rješenje?
Da. Nudimo kompletno rješenje koje prilagođavamo vašim zahtjevima i potrebama.
Imate li osiguran servis vikendom?
Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka. Imate li potrebu za našim tehničarima vikendom, potrebno je najaviti i dogovoriti dežurstvo s voditeljem servisa. Vrlo rado ćemo pomoći u takvim situacijama.
Kako mogu prijaviti potrebu za dolaskom tehničara?

Svaku potrebu za servisnom službom možete prijaviti na telefon 01 2409 999, putem online obrasca ili preko e-pošte servis@copy-electronic.hr.

Ovlašteni smo servis za Ricoh, Nashuatec, Rowe i Fujitsu. Za ostale brendove pogledaj popis ovlaštenih servisa.

Trebam li uređaj koji je u kvaru dostaviti u vaš servis?

Ne. Naši tehničari najveći dio održavanja obavljaju kod korisnika, a iznimno u situacijama kada to nije moguće, uređaj preuzimamo u naš servis. Ako vam je zgodno i ako ne želite plaćati dolazak tehničara, možete i sami dostaviti svoj uređaj kod nas na popravak ili dijagnostiku kvara. Ovlašteni smo servis u Hrvatskoj za Ricoh, Nashuatec, Fujitsu i Rowe.

Ovaj odgovor vrijedi za gore navedene brendove, a za ostale pogledajte popis ovlaštenih servisa.

Koliko brzo mogu očekivati servis?

Naši tehničari svakodnevno rade na terenu i obavljaju servise na uređajima korisnika. Standardno vrijeme odziva za Grad Zagreb je 24h od prijave, a za cijelu Hrvatsku 48h. Za ugovorne 5G korisnike vrijeme odziva može biti i kraće, a definira se ugovorom.

Naplaćuje li se dijagnostika kvara?
Odlučite li se za popravak nakon dijagnostike, uloženo vrijeme u istu vam nećemo naplatiti. Ako je tehničar dijagnostiku obavio na vašoj lokaciji i ako ne prihvatite predloženu ponudu, naplaćujemo trošak servisnog vozila i uloženo vrijeme. Ako ste donijeli uređaj u naš servis i ne prihvatite predloženu ponudu, naplaćujemo uloženo vrijeme ako je duže od 30 minuta. Ako vam je popravak neisplativ i odlučite se na kupnju novog uređaja iz naše ponude, dijagnostika kvara bit će besplatna.
Za koje brendove ste ovlašteni servis?

Ovlašteni smo servis za RicohNashuatecRowe i Fujitsu.

Za ostale brendove pogledaj popis ovlaštenih servisa.

Redovno servisiranje ulazi u jamstvo?
Redovno servisiranje ne ulazi u jamstvo. Većina uređaja ima dijelove/sklopove koji imaju svoj predviđeni životni vijek ograničen brojem izrađenih stranica ili vremenski. Da bi uređaj ispravno radio potrebno je redovito održavati i zamijeniti istrošene dijelove.
Koji popravci ulaze u jamstvo?
Uz svaki uređaj isporučuje se jamstveni list sa svim uvjetima jamstva. Jamstvo vrijedi za kvarove koji su nastali zbog tvorničkih nedostataka, kvaliteti izrade i slično. Dijelovi/sklopovi koji imaju svoj predviđeni vijek trajanja prema količini izrađenih stranica nisu predmet jamstva ako su izradili predviđeni vijek bez obzira što se to dogodilo unutar 12 mjeseci.
Zašto Premium proizvodi nemaju cijenu?

Premium proizvodi konfiguriraju se odabirom dodatne opreme. Imate li želju da konfiguriramo uređaj prema vašim zahtjevima, pošaljite upit.