
Česta pitanja
Adresa skladišta: Savica I. 129, 10000 Zagreb / Google mapa
Telefon: 01 247 95 76
Mobitel: 091 240 92 25
Izdavanje robe: Pon - Pet / 8:00 - 15:00
Da, u našem webshopu možeš dobiti R1 račun.
Nakon što ubaciš proizvod u košaricu i klikneš na gumb "DOVRŠI KUPNJU", na sljedećem koraku su Podaci za dostavu i tamo označiš kućicu "Trebam R1 račun" i ispuniš tražena polja.
Načini plaćanja:
- kreditnom/debitnom karticom, jednokratno i obročno (do 6 rata) bez kamata i naknada
- uplatom na račun internet bankarstvom
- pouzećem prilikom dostave paketa
U našem webshopu vrijedi "Ista cijena za sve načine plaćanja".
Na checkoutu će biti ista cijena kao i na samom proizvodu, bez iznenađenja i bez obzira koji način plaćanja odabrali i dostavu.
Cijena je ista za sve načine plaćanja: pouzećem, uplatom na račun ili kreditnom/debitnom karticom.
Jednokratno i obročno (do 6 rata) online plaćanje karticama - bez kamata i naknada.
Ako želiš uštedjeti 5% kod prve kupnje, upiši se besplatno na newsletter i nakon potvrde prijave na e-mail ti stiže kupon koji možeš iskoristiti na sve proizvode koji nisu na akciji.
Slike nekih uređaja mogu biti simbolične i sadržavati dodatnu opremu kao što je ulagač dokumenata, finišer, postolje i slično, a koja nije standardna u osnovnim modelima. Za sva dodatna pitanja uvijek smo na rasolaganju za pomoć preko:
- Live chat (PON - PET od 8:00 do 15:00)
- 01 2409 999 (PON - PET od 8:00 do 15:00)
- kontakt obrasca (24/7)
- webshop@copy-electronic.hr (24/7)
Ne. Naši tehničari najveći dio održavanja obavljaju kod korisnika, a iznimno u situacijama kada to nije moguće, uređaj preuzimamo u naš servis. Ako vam je zgodno i ako ne želite plaćati dolazak tehničara, možete i sami dostaviti svoj uređaj kod nas na popravak ili dijagnostiku kvara. Ovlašteni smo servis u Hrvatskoj za Ricoh, Nashuatec, Fujitsu i Rowe.
Ovaj odgovor vrijedi za gore navedene brendove, a za ostale pogledajte popis ovlaštenih servisa.
Svaku potrebu za servisnom službom možete prijaviti na telefon 01 2409 999, putem online obrasca ili preko e-pošte servis@copy-electronic.hr.
Ovlašteni smo servis za Ricoh, Nashuatec, Rowe i Fujitsu. Za ostale brendove pogledaj popis ovlaštenih servisa.
Naši tehničari svakodnevno rade na terenu i obavljaju servise na uređajima korisnika. Standardno vrijeme odziva za Grad Zagreb je 24h od prijave, a za cijelu Hrvatsku 48h. Za ugovorne 5G korisnike vrijeme odziva može biti i kraće, a definira se ugovorom.
Ovlašteni smo servis za Ricoh, Nashuatec, Rowe i Fujitsu.
Za ostale brendove pogledaj popis ovlaštenih servisa.
Premium proizvodi konfiguriraju se odabirom dodatne opreme. Imate li želju da konfiguriramo uređaj prema vašim zahtjevima, pošaljite upit.