RICOH Meeting 360 V2 – Napredni 360° Video Konferencijski Sustav
RICOH Meeting 360 V2 moderno je rješenje za video konferencije koje spaja inovativnu tehnologiju i jednostavnost korištenja. Ovaj napredni uređaj omogućuje prijenos videa u punih 360°, pružajući sudionicima potpuni pregled prostorije i osjećaj prirodne komunikacije. Idealan je za moderne urede, coworking prostore i timove koji rade na daljinu.
Opremljen kamerom visoke rezolucije, višesmjernim mikrofonom i naprednim algoritmima za smanjenje buke, RICOH Meeting 360 V2 jamči kristalno čist zvuk i oštru sliku, čineći svaku konferenciju produktivnom i profesionalnom. Uređaj je kompatibilan s najpopularnijim platformama za video pozive, uključujući Zoom, Microsoft Teams i Google Meet, osiguravajući jednostavnu integraciju u postojeće sustave.
Njegov kompaktan i elegantan dizajn omogućuje lako postavljanje u bilo kojem prostoru, dok intuitivno sučelje i automatska prilagodba osiguravaju jednostavnost korištenja bez dodatnih tehničkih zahtjeva.
Ključne značajke:
- Vidno polje kamere (FOV): Vodoravno: 360°, Okomito: 42±2°
- Senzor slike: 4K x 3K Izlazna razlučivost: 1920 x 1080, 1280 x 720 Brzina kadrova: 30 fps, 10 fps
- Domet videa: 3,6 m
- Obrada slike: Automatski balans bijele boje, Automatska ekspozicija, Anti-flicker, LTM (Lokalno mapiranje tonova), Dewarping, Spajanje, Cropping, Zoom (skalarno)
- Mikrofon: Niz od tri mikrofona
- Usmjerenost: 360°
- Domet snimanja zvuka: 20ft (6,0 m)
- Obrada zvuka: Mute, Auto Gain Control, Noise Reduction, Echo Cancellation
- Snaga zvučnika x Broj zvučnika: 8 W x 3
- Usmjerenost: 360°
Preporučeno okruženje za korištenje (Kada koristite rasporede koji imaju fokusne slike aktivnih govornika)
- Broj korisnika: 1-8 osoba
- Raspon kuta sjedenja: 45 stupnjeva po osobi
- Položaj instalacije: Glavna jedinica mora biti postavljena unutar 3,6 m od osobe(a) koja govori
- Navoj za vijak stativa: Otvor za vijak stativa 1/4 inča na dnu
Unaprijedite vaše timske sastanke s RICOH Meeting 360 V2 – profesionalnim rješenjem za povezivanje i suradnju u modernom radnom okruženju!