Početna Uvjeti kupnje

Opći uvjeti poslovanja

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

 

Naziv: Copy Electronic d.o.o. za servis, montažu i trgovinu
Skraćeni naziv: Copy Electronic d.o.o.
Sjedište: Savica I. 119, 10 000 Zagreb
Adresa ureda: Savica I. 119, 10 000 Zagreb

Upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu na pod brojem 080279558

Erste&Steiermärkische bank d.d.: HR8424020061100817857, SWIFT: ESBCHR22
OTP banka d.d.: HR3224070001100613760, SWIFT: OTPVHR2X
Zagrebačka banka d.d.: HR4723600001101273019, SWIFT: ZABAHR2X
Croatia banka d.d.: HR8524850031100206126, SWIFT: CROAHR2X

OIB: 88866511884
MBS: 3631788
Članovi društva: Josip Kurtanjek, Roman Omerzo, Zdravko Pavlić, Branko Banjavčić
Osoba ovlaštena za zastupanje: Josip Kurtanjek

Broj telefona: +385 1 240 99 99
Adresa e-pošte: info@copy-electronic.hr

Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s COPY ELECTRONIC d.o.o., za servis, montažu i trgovinu (dalje u tekstu: COPY ELECTRONIC d.o.o.) u svojstvu prodavatelja.

Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Ovi Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na pravne osobe u dijelu koji se odnosi na cijenu i način plaćanja, glavna obilježja proizvoda, postupak sklapanja ugovora, opis načina isporuke i troškove dostave, opće informacije, odricanje od odgovornosti, jamstvo i servisne uvjete, program lojalnosti i trenutak sklapanja ugovora. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.copy-electronic.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.copy-electronic.hr.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.copy-electronic.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.copy-electronic.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest, te se odnose na sklapanje ugovora o kupoprodaji ako je kupac potrošač odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ako se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Ugovor je sklopljen kada prodavatelj prihvati ponudu kupca, te sve navedeno na stranicama www.copy-electronic.hr predstavlja poziv na stavljanje ponude. Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ako kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati prodavatelju, prodavatelj neće ponoviti druge dostave.

Sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja su i Opći uvjeti zaštite osobnih podataka.

Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.copy-electronic.hr.

COPY ELECTRONIC d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.

Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

Slike nekih uređaja su simbolične i mogu sadržavati dodatnu opremu, a koja nije standardna u osnovnim modelima.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Kupovina se obavlja na web stranicama COPY ELECTRONIC d.o.o., www.copy-electronic.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. COPY ELECTRONIC d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe (primitku elektroničke poruke koja sadrži ponudu kupca) i slanju paketa.

U slučaju da COPY ELECTRONIC d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik COPY ELECTRONIC d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.

Kupovinu proizvoda i/ili usluga u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

  1. Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u "Pretraživanje" pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda COPY ELECTRONIC d.o.o. koji je uređen prema vrstama proizvoda.
  2. Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "Dodaj u košaricu" odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na „Nastavi kupovati“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“ ili završiti proces odabira proizvoda klikom na „Dovrši kupovinu“. Kada kupac završi proces odabira proizvoda klikom na "Dovrši kupovinu“ preusmjerit će se na stranicu gdje odabire način plaćanja, način dostave, unosi kôd ako posjeduje kupon ili poklon bon, stavlja dodatne napomene ako ih ima, te označava odgovarajuću kućicu ako želi R1 račun. Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice "Slažem se s Općim uvjetima poslovanja" čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Opće uvjete poslovanja te da se s istima slaže i označavanjem kućice „Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja“. Klikom na „Promijeni sadržaj košarice“ kupac može izmijeniti sadržaj košarice. Ako se kupac slaže s kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Plati“. Nakon što kupac pritiskom na ikonu "Plati" izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.
  3. Nakon što kupac napravi narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Uvjete korištenja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.
  4. Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je paket poslan.
  5. Ako kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u ugovorenom roku dostave dužan je obavijestiti COPY ELECTRONIC d.o.o. o istom na adresu e-pošte info@copy-electronic.hr.
  6. Ako kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte u roku od 24 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način naveden u e-poruci, dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte info@copy-electronic.hr ili na broj telefona +385 1 240 99 99 od ponedjeljka do petka (neradni dani isključeni) od 8 – 15 sati.
  7. U slučaju da COPY ELECTRONIC d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti zaposlenik COPY ELECTRONIC d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda, odnosno raskida ugovora.
  8. U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kupac može kontaktirati COPY ELECTRONIC d.o.o. na adresu e-pošte info@copy-electronic.hr ili na broj telefona +385 1 240 99 99 od ponedjeljka do petka (neradni dani isključeni) od 8 – 15 sati.

CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA

Cijena iskazana u webshopu ista je za sve načine plaćanja.

 

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (po primitku pošiljke) - omogućuje kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se obavlja isključivo u gotovini odnosno iznos nije moguće platiti kreditnom karticom.
  • Uplatom na račun – na adresu e-pošte navedenu kod narudžbe šalju se podaci potrebni za uplatu, uključujući broj računa na koji kupac treba uplatiti iznos narudžbe. Kupac može obaviti plaćanje korištenjem internet bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, na FINI i sl. Nakon zaprimanja uplate kupca šalju se naručeni proizvodi na adresu koju je naznačio u narudžbi.
  • Kreditnom ili debitnom karticom - plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanje karticama: Visa, Mastercard, Maestro, American Express i Diners.

JEDNOKRATNO ONLINE PLAĆANJE - bez kamata i naknada

Vrijedi za sve navedene kartice bez obzira na banku izdavatelja

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • American Express
  • Diners

OBROČNO ONLINE PLAĆANJE - bez kamata i naknada

Vrijedi za navedene banke izdavatelje kartica

PBZ Card

2 do 6 rata bez kamata i naknada uz minimalni iznos od 500 kn, karticama:

  • Visa
  • Maestro
  • American Express

Zagrebačka banka

2 do 6 rata bez kamata i naknada uz minimalni iznos od 500 kn, karticama:

  • Mastercard
  • Visa Avenue Mall
  • Visa Business

Diners Club International

2 do 6 rata bez kamata i naknada uz minimalni iznos od 500 kn

 

Ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude kupca, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi u roku 2 radna dana (subota, nedjelja i neradni dani su isključeni) od primitka uplate kupoprodajne cijene osim kod plaćanja pouzećem gdje se proizvod dostavlja nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.

Ako kupac odabere način plaćanja pouzećem, ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude, a proizvod će biti otpremljen u roku 2 radna dana (subota, nedjelja i neradni dani su isključeni) od sklapanja ugovora o kupoprodaji.

Proizvod će biti dostavljen kupcu u roku od 5 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani su isključeni) od trenutka otpreme proizvoda dostavnoj službi.

Račun R1 kupac je dužan zatražiti prilikom ispunjavanja narudžbe, naknadni zahtjevi za R1 računom neće biti uvaženi.

Ako se plaćanje obavlja bankovnom doznakom (virmanom ili internet bankarstvom) kupac je dužan koristiti podatke za uplatu koje primi e-poštom od strane prodavatelja.

Ugovorena cijena uključuje sve poreze i davanja te je izražena u hrvatskim kunama.

OPIS NAČINA ISPORUKE PROIZVODA

Narudžbu COPY ELECTRONIC d.o.o. dostavlja u rokovima navedenima pod „Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda“. Dostava proizvoda obavlja se putem Overseas Trade Co. Ltd. d.o.o., Zastavnice 38a, 10 251 Hrvatski Leskovac, MBS 080470669, OIB 19407280555.

DOSTAVA

  • Za iznos narudžbe 500,00 kn i veći, dostava je besplatna.
  • Za iznos narudžbe 499,99 kn i manji, trošak dostave u cijelosti plaća kupac u isnosu 25,00 kn.

COPY ELECTRONIC d.o.o. dostavu obavlja unutar Republike Hrvatske.

Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.

Ako COPY ELECTRONIC d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može odustati od narudžbe ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ako COPY ELECTRONIC d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji. Ako kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, COPY ELECTRONIC d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

OSOBNO PREUZIMANJE

Proizvodi koje ste naručili bit će spremni za vaše osobno preuzimanje nakon što vas obavijestimo na e-poštu kojom ste napravili narudžbu ili iznimno telefonski putem. Proizvodi moraju biti unaprijed plaćeni. Prilikom online kupnje neposredna plaćanja prije preuzimanja proizvoda nisu moguća. Preuzimanje istih obavlja se uz predočenje identifikacijskog dokumenta osobe koja je svoje podatke (ime i prezime) navela u rubrici za kontakt podatke prilikom kreiranja narudžbe.

Proizvode kupljene putem webshopa, nakon telefonske obavijesti, možete preuzeti na adresi COPY ELECTRONIC d.o.o., Savica I. 129, 10 000 Zagreb, u sljedećim terminima:

PON - ČET od 8:00 do 16:30 h
PET od 8:00 do 15:00 h

PREMIUM DOSTAVA

Premium dostave za Pisače

Premium dostava odnosi se na Zagreb i Zagrebačku županiju, a za ostale gradove u Republici Hrvatskoj provjerite mogućnost s našim odjelom prodaje.

Premium dostavu moguće je obaviti isključivo radnim danom od ponedjeljka do četvrtka, od 9 do 15 sati, a petkom do 13 sati.

Prije naručivanja usluge molimo da provjerite je li pristup od ulaza do željenog mjesta instalacije prohodan i jesu li dimenzije uređaja dovoljno manje od dimenzija potrebnih za nošenje i prolaz uređaja.

Uređaj na mjestu instalacije mora oko sebe imati dovoljno slobodnog prostora zbog ventilacije i hlađenja te otvaranja pri zamjeni tonera i otklona zastoja papira, a prema uputama proizvođača.

Instalacija uređaja podrazumijeva uklanjanje tvorničkih blokada, puštanje u rad, podešavanje osnovnih postavki i instaliranje drajvera, tj. povezivanje na jedno računalo. Moguća je instalacija na više računala uz prethodni dogovor s prodavačem.

Instalaciju drajvera moguće je obaviti samo ako su prethodno ostvareni preduvjeti koje korisnik mora zadovoljiti, a to podrazumijeva ispravno računalo s licenciranim i ažuriranim Windows/Mac operativnim sustavom koji odgovara specifikaciji podržanih drajvera kupljenog uređaja, internet vezu te ispravne i odgovarajuće električne i mrežne priključke.

Vrste instalacija (ovise o uređaju):

  • USB - Za povezivanje je potreban USB kabel dovoljne dužine, tip A > B, propusnost 2.0, preporučeno 3.0.
  • Lokalna mreža - Za spajanje na lokalnu mrežu potreban je slobodan mrežni priključak i UTP kabel do uređaja. Ako nemate slobodan mrežni priključak, moguće je iskoristiti postojeći postavljanjem razdjelnika/switcha. Ako u prostoriji nemate mrežni priključak, umjesto spajanja dužim kablom iz druge prostorije, mrežni priključak moguće je dovesti preko powerline adaptera putem električne instalacije, samo ako je strujna utičnica na kojoj je router na istoj fazi kao utičnica u blizini uređaja.
  • WiFi/Bežično - Za bežično spajanje potrebna je ispravno konfigurirana bežična mreža

Moguće potrebni dodaci kao što su UTP mrežni ili USB kablovi, switchevi, powerline adapteri i sl., ne dolaze s uređajima te ih je moguće kupiti u našem webshopu ili doplatiti u dogovoru s našim prodavačima ili tehničarom prije instalacije. Isporuka USB i mrežnih UTP kablova uz uređaj ovisi o modelu i pakiranju.

Naručitelj je obvezan unijeti potrebne lozinke i omogućiti tehničaru pristup računalu i mreži. Kod Naručitelja kojem mrežu održava IT odjel ili tvrtka, zbog sigurnosnih protokola za pristup je neophodna prisutnost ovlaštenog informatičara.

Edukacija podrazumijeva upute za korištenje osnovnih funkcija i ispravno rukovanje uređajem (zamjena tonera, otklanjanje zastoja, korisničko održavanje i sl.).

U cijenu je uključeno predviđeno vrijeme za instalaciju i edukaciju do 30 minuta. U slučaju nepredviđenih situacija i nemogućnosti završetka usluge po isteku predviđenog vremena, a na što isporučitelj nije mogao utjecati (kvarovi na infrastrukturi, nestanak struje ili internet veze, nezadovoljavanje preduvjeta i sl.) to ne umanjuje uplaćenu cijenu. U tom slučaju moguće je produljiti vrijeme, a svakih idućih do 30 minuta naplaćuje se 50% jedinične vrijednosti usluge.

Ako Naručitelj nije bio na lokaciji u dogovoreno vrijeme niti obavijestio isporučitelja o odgodi najmanje 4 sata prije, moguće je dogovoriti novi termin uz plaćanje po jediničnoj cijeni za svaki novi dolazak.

Naknadne promjene postavki na uređajima ili mreži te uslijed nestanka struje, promjene routera ili internet operatora, ažuriranja operativnog sustava računala i sl., a što može utjecati na funkcionalnost uređaja nakon obavljene instalacije, ne smatraju se kvarom niti je takvo što podložno reklamacijama i jamstvu.

Premium dostave za Skenere

Premium dostava odnosi se na Zagreb i Zagrebačku županiju, a za ostale gradove u Republici Hrvatskoj provjerite mogućnost s našim odjelom prodaje.

Premium dostavu moguće je obaviti isključivo radnim danom od ponedjeljka do četvrtka od 9 do 15 sati, a petkom do 13 sati.

Uređaj na mjestu instalacije mora imati dovoljno slobodnog prostora zbog ventilacije i hlađenja te otvaranja pri otklanjanju zastoja papira, a prema uputama proizvođača.

Instalacija uređaja podrazumijeva uklanjanje tvorničkih blokada, puštanje u rad, podešavanje postavki i *instaliranje drajvera, tj. povezivanje na jedno računalo te instalaciju aplikacije koja se isporučuje sa skenerom. Moguća je instalacija na više računala uz prethodni dogovor s prodavačem.

Instalaciju drajvera moguće je obaviti samo ako su prethodno ostvareni preduvjeti koje korisnik mora zadovoljiti, a to podrazumijeva ispravno računalo s licenciranim i ažuriranim Windows/Mac operativnim sustavom koji odgovara specifikaciji podržanih drajvera i operativnih sustava kupljenog uređaja, internet vezu te ispravne i odgovarajuće električne i računalne priključke.

Vrste instalacija (ovise o uređaju):

  • USB - Za povezivanje se koristi isporučeni USB kabel ako je u pakiranju
  • Lokalna mreža - Za spajanje na lokalnu mrežu potreban je slobodan mrežni priključak i UTP kabel do uređaja. Ako nemate slobodan mrežni priključak, moguće je iskoristiti postojeći postavljanjem razdjelnika/switcha.
  • WiFi/Bežično - Za bežično spajanje potrebna je ispravno konfigurirana bežična mreža

Moguće potrebni dodaci kao što su mrežni UTP kablovi, switchevi, powerline adapteri i sl., ne dolaze s uređajima te ih je moguće kupiti u našem webshopu ili doplatiti u dogovoru s našim prodavačima prije ili tehničarom nakon instalacije. Isporuka USB i mrežnih UTP kablova uz uređaj ovisi o modelu i pakiranju.

Naručitelj je obavezan unijeti potrebne lozinke i omogućiti tehničaru pristup računalu i mreži. Kod Naručitelja kojem mrežu održava IT odjel ili tvrtka, za pristup je neophodna prisutnost ovlaštenog informatičara.

Edukacija podrazumijeva upute za korištenje osnovnih funkcija i ispravno rukovanje uređajem (konfiguracija, otklanjanje zastoja, korisničko održavanje i sl.).

U cijenu je uključeno predviđeno vrijeme za instalaciju i edukaciju do 30 minuta. U slučaju nepredviđenih situacija i nemogućnosti završetka usluge po isteku predviđenog vremena, a na što isporučitelj nije mogao utjecati (kvarovi na infrastrukturi, nestanak struje ili internet veze, nezadovoljavanje preduvjeta i sl.) to ne umanjuje uplaćenu cijenu. U tom slučaju moguće je produljiti vrijeme, a svakih idućih do 30 minuta naplaćuje se 50% jedinične vrijednosti usluge.

Ako Naručitelj nije bio na lokaciji u dogovoreno vrijeme niti obavijestio isporučitelja o odgodi najmanje 4 sata prije, moguće je dogovoriti novi termin uz plaćanje po jediničnoj cijeni za svaki novi dolazak.

Naknadne promjene postavki na uređajima ili mreži te uslijed nestanka struje, promjene routera ili internet operatora, ažuriranje operativnog sustava računala i sl., a što može utjecati na funkcionalnost uređaja nakon obavljene instalacije, ne smatraju se kvarom niti je takvo što podložno reklamacijama i jamstvu.

Premium dostave za Uništavače papire

Premium dostava odnosi se na Zagreb i Zagrebačku županiju, a za ostale gradove u Republici Hrvatskoj provjerite mogućnost s našim odjelom prodaje.

Premium dostavu moguće je obaviti isključivo radnim danom od ponedjeljka do četvrtka od 9 do 15 sati, a petkom do 13 sati.

Instalacija uređaja podrazumijeva uklanjanje tvorničkih blokada, puštanje u rad i edukacija za korištenje uređajem.

U cijenu je uključeno predviđeno vrijeme za instalaciju i edukaciju do 30 minuta. U slučaju nepredviđenih situacija i nemogućnosti završetka usluge po isteku predviđenog vremena, a na što isporučitelj nije mogao utjecati, to ne umanjuje uplaćenu cijenu. U tom slučaju moguće je produljiti vrijeme, a svakih idućih do 30 minuta naplaćuje se 50% jedinične vrijednosti usluge.

Ako Naručitelj nije bio na lokaciji u dogovoreno vrijeme niti obavijestio isporučitelja o odgodi najmanje 4 sata prije, moguće je dogovoriti novi termin uz plaćanje po jediničnoj cijeni za svaki novi dolazak.

OPĆE INFORMACIJE

Korisnici, odnosno kupci, dužni su prije početka korištenja web stranice www.copy-electronic.hr (dalje: web stranice) vlasnika COPY ELECTRONIC d.o.o. upoznati se s Općim uvjetima poslovanja web stranice. Ako imaju dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja, mogu se obratiti na adresu e-pošte info@copy-electronic.hr.

Pristupanjem web stranici ili korištenjem bilo kojeg dijela njezinog sadržaja korisnik prihvaća Opće uvjete poslovanja web stranice www.copy-electronic.hr, kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja predmetne web stranice te usluga koje se putem nje pružaju. Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu tako da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga. Ako se korisnik ne slaže s navedenim, dužan je prestati koristiti web stranicu i usluge koje se putem nje pružaju.

Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu COPY ELECTRONIC d.o.o.

COPY ELECTRONIC d.o.o. omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. COPY ELECTRONIC d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. COPY ELECTRONIC d.o.o. ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili bez pogrešaka. Korisnik je suglasan s time da pristup web stranici ponekad može biti u prekidu ili privremeno nedostupan.

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. COPY ELECTRONIC d.o.o. ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.copy-electronic.hr. Autori i druge fizičke ili pravne osobe uključene u stvaranje, proizvodnju i distribuciju www.copy-electronic.hr web stranice nisu odgovorni ni za kakvu štetu nastalu kao posljedica korištenja ili nemogućnosti korištenja iste.

COPY ELECTRONIC d.o.o. zadržava pravo da onemogući pristup web stranici www.copy-electronic.hr korisnicima u slučaju procjene da se ista koristi na neprikladan način. COPY ELECTRONIC d.o.o. zadržava pravo odbiti pristup web stranici www.copy-electronic.hr bilo kome, na osnovu vlastitih procjena. Korisnik se obvezuje da će web stranicu www.copy-electronic.hr koristiti tako da ne ugrožava resurse i usluge u cijelosti. Neprimjereno korištenje web stranice www.copy-electronic.hr zabranjeno je i rezultira ukidanjem pristupa istoj.

Korisnik je dužan čuvati podatke o svom korisničkom računu tajnima, te je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neautoriziranim korištenjem svog korisničkog računa.

COPY ELECTRONIC d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.copy-electronic.hr. Nastavak pristupanja web stranici ili korištenja bilo kojeg dijela njezinog sadržaja smatrat će se pristankom na izmijenjene ili dopunjene Opće uvjete poslovanja. COPY ELECTRONIC d.o.o. savjetuje periodično provjeravanje Općih uvjeta poslovanja radi upoznavanja s eventualnim promjenama.

COPY ELECTRONIC d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa, kao i prava na pristup ili korištenje web stranicom.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. COPY ELECTRONIC d.o.o. ima pravo u svakom trenutku obaviti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa. Izmjene Općih uvjeta poslovanja važeće su odmah po objavi na web stranicama www.copy-electronic.hr.

MATERIJALNI NEDOSTACI

COPY ELECTRONIC d.o.o. (dalje: prodavatelj) odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kuca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Nedostatak postoji:

  1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kada se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon što proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu s pravilima Zakona o obveznim odnosima:

  1. uklanjanje nedostatka,
  2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
  3. sniženje cijene,
  4. raskid ugovora.

Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Općim uvjetima poslovanja, tada primjenjuje se Zakon o obveznim odnosima.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ako potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ako potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Savica I. 119, 10 000 Zagreb ili elektroničkom poštom na info@copy-electronic.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora potrošač može elektronički ispuniti tako da klikne na jednostrani raskid ugovora. Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, elektroničkom poštom. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora. Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora obaviti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe. Prodavatelj nije u obvezi obaviti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora obaviti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Sve izravne troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati s robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije nositi, koristiti niti poduzimati bilo koje druge radnje kojima bi umanjio vrijednost robe.

U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom odnosno mora se ponašati kao osobito pažljiv i savjestan čovjek. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procijeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Kako bi se potrošaču olakšalo sastavljanje pisanog raskida ugovora niže se nalazi informativni obrazac za jednostrani raskid ugovora koji isti može ispuniti i poslati na adresu prodavatelja COPY ELECTRONIC d.o.o., Savica I. 119, 10 000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na adresu e-pošte info@copy-electronic.hr. Raskid ugovora potrošač može popuniti i klikom na link gore naznačen.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:

  1. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču,
  2. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
  3. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Općih uvjeta poslovanja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu COPY ELECTRONIC d.o.o., Savica I. 119, 10 000 Zagreb, elektroničke pošte na adresu e-pošte info@copy-electronic.hr ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi COPY ELECTRONIC d.o.o., Savica I. 119, 10 000 Zagreb.

Kako bi potrošaču COPY ELECTRONIC d.o.o. odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu, adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača COPY ELECTRONIC d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

U slučaju eventualnog spora COPY ELECTRONIC d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ako nije moguće nadležan je Općinski građanski sud u Zagrebu uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

Ako potrošač prihvaća Opće uvjete poslovanja, isti prihvaća i sve druge uvjete navedene na web stranici www.copy-electronic.hr te sve ostale odredbe navedene na toj web stranici. Ako se potrošač ne slaže s bilo kojim dijelom predugovorne obavijesti ili Općih uvjeta poslovanja moli se isti da ne koristi web stranicu www.copy-electronic.hr i ne sklapa ugovor o kupoprodaji.

COPY ELECTRONIC d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja i pravila bez prethodne najave. Opći uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.

Ako je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana Zakonom o zaštiti potrošača.

Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne odnose se na pravne osobe, a na koje se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

 

PREUZMITE OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (PDF)

JAMSTVO I SERVISNI UVJETI

Ako određeni proizvod ima jamstvo ili podliježe servisnim uvjetima, isto je naglašeno u opisu tog proizvoda. Prava iz jamstvenog lista se mogu koristiti samo uz predočenje jamstvenog lista te računa i to za vrijeme trajanja jamstvenog roka.

Jamstveni rok počinje teći na dan isporuke proizvoda. Zadržavamo pravo na popravak proizvoda u slučaju kvara tijekom jamstvenog razdoblja.

Za brendove Ricoh, Nashuatec, Rowe i Fujitsu (skeneri), ovlašteni servis je COPY ELECTRONIC d.o.o., Savica I. 119, 10 000 Zagreb.

Za sve druge brendove pogledajte popis ovlaštenih servisa.

OPĆI UVJETI ZAŠTITE OSOBNIH PODATAKA

O PRAVILIMA PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti ("pravila") objašnjavaju kako COPY ELECTRONIC d.o.o., Savica I. 119, 10 000 Zagreb, (dalje u tekstu: "COPY ELECTRONIC d.o.o.") prikuplja, koristi i upravlja vašim osobnim podacima koji se nalaze na web stranici i koji su COPY ELECTRONIC d.o.o. dostupni korištenjem web stranice www.copy-electronic.hr.

COPY ELECTRONIC d.o.o. je posvećen zaštiti i poštivanju vaše privatnosti. Pročitajte ovo pravila pažljivo kako biste razumjeli zašto i kako prikupljamo vaše osobne podatke te kako će se oni koristiti. U pogledu osobnih podataka koje prikupljamo, COPY ELECTRONIC d.o.o. je "voditelj obrade", odnosno onaj koji određuje potrebe za koje i sredstva kojima se osobni podaci obrađuju.

COPY ELECTRONIC d.o.o. kao pružatelj usluga web stranice www.copy-electronic.hr zauzima se za zaštitu privatnosti i osobnih podataka

Ako nas želite kontaktirati u vezi ovih pravila ili u vezi vaših osobnih podataka, molimo vas da koristite sljedeće kontakt podatke:

Naziv tvrtke: COPY ELECTRONIC d.o.o.
Adresa: Savica I. 119, 10 000 Zagreb
E-pošte : info@copy-electronic.hr

KAKO I KADA PRIKUPLJAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

COPY ELECTRONIC d.o.o. osobne podatke prikuplja radi sklapanja i ispunjenja ugovora o kupoprodaji, evidencije ostvarenih narudžbi kupaca, jedinstvene identifikacije korisnika, analize poslovanja, marketinga, provedbe sustava nagrađivanja, dostave proizvoda, izrade dokumentacije vezane za kupoprodaju, tehničke podrške te autorizacije plaćanja putem kreditnih i debitnih kartica.

Više informacija o situacijama i okolnostima za prikupljanje vaših osobnih podataka možete pronaći ispod, u odjeljku "Za što ćemo koristiti vaše osobne podatke" Sjetite se da su to informacije o potencijalnim načinima korištenja osobnih podataka, s kojima se možete susresti kada posjetite našu web stranicu, ostvarite kupnju kod nas ili koristite naše usluge. U svakom od navedenih slučajeva, dobit ćete i jasne dodatne informacije o svrsi obrade podataka, a u nekim slučajevima osim toga trebat ćemo i vaše izričito dopuštenje za obradu.
Mi ne koristimo vaše osobne podatke u marketinške svrhe osim ako nam ne kažete da se s time slažete. Ako želite da vam pošaljemo detalje o našim proizvodima, uslugama, ponudama i promocijama, molimo da se pretplatite na naš newsletter. Za više informacija posjetite odjeljak "Marketing".

Prema vašim osobnim podacima odnosimo se kao prema povjerljivim podacima, a pravilno ih štiti COPY ELECTRONIC d.o.o. i/ili naši pouzdani partneri, a za više informacija pogledajte odjeljak: "Dijeli li COPY ELECTRONIC d.o.o. podatke s trećim stranama".

KOJE PODATKE PRIKUPLJAMO DIREKTNO OD VAS

Kada se korisnik uključi u određene aktivnosti na web stranici www.copy-electronic.hr kao što su pretplata na newsletter, pridruživanje programu lojalnosti, otvaranje korisničkog računa, korištenje internetske trgovine, ispunjavanje anketa, objavljivanje komentara, objavljivanje sadržaja, sudjelovanje u natjecanjima ili nagradnim igrama, slanje povratnih informacija, traženje informacija o uslugama, javljanje na oglas za posao, COPY ELECTRONIC d.o.o. može od korisnika zatražiti davanje određenih dodatnih osobnih podataka. U tom slučaju, prije davanja dodatnih osobnih podataka korisnik je obvezan proučiti ova Pravila privatnosti i Opće uvjete poslovanja i pristati na njihovu primjenu u odnosu na dodatne podatke.

Ovisno o vrstama aktivnosti, neki su od traženih podataka određeni kao obvezni, a neki kao dobrovoljni. Ako korisnik ne želi pružiti obvezne podatke za aktivnost koja ih zahtijeva, istome neće biti dopušteno uključivanje u tu aktivnost.

COPY ELECTRONIC d.o.o. prikuplja i koristi osobne podatke kako bi korisnicima omogućio korištenje usluga i aktivnosti putem web stranice www.copy-electronic.hr, unaprijedio rad web stranice www.copy-electronic.hr, stvorio bazu podataka korisnika u svrhu unapređenja usluge i/ili marketinga, kontaktirao korisnike radi dostave marketinških obavijesti, poboljšao oglašivačke i promocijske aktivnosti te analizirao upotrebu internetske stranice www.copy-electronic.hr. Također, osobni podaci mogu se koristiti za rješavanje problema, provedbu administracijskih zadataka te uspostavljanje kontakta s korisnicima.

Na internetskoj stranici www.copy-electronic.hr, COPY ELECTRONIC d.o.o. prikuplja sljedeće osobne podatke ispitanika: ime i prezime, lozinku, broj telefona, adresu, adresu e-pošte, adresu slanja proizvoda, adresu slanja računa, poštanski broj, grad, te OIB samo za tvrtke.

Uvid u osobne podatke korisnika mogu imati, u izvršavanju svoga djelokruga posla vezano za ugovore o kupoprodaji koje kupci sklapaju s COPY ELECTRONIC d.o.o. sljedeće osobe: pravne osobe koje sudjeluju u izvršavanju ugovora o kupoprodaji kao što su dostavne službe, knjigovodstveni servisi, informatička podrška, marketinška podrška, društva koja su povezana s COPY ELECTRONIC d.o.o., javna tijela koja zahtijevaju dostavu osobnih podataka u skladu s propisima koji obvezuju COPY ELECTRONIC d.o.o., a o čemu COPY ELECTRONIC d.o.o. vodi propisane evidencije aktivnosti obrade.

KAKVA PRAVA NA PRIVATNOST IMATE

COPY ELECTRONIC d.o.o. poštuje da svaki korisnik treba imati mogućnost osigurati točnost, potpunost i ažuriranost svojih osobnih podataka. Ako korisnik smatra da su njegovi osobni podaci nepotpuni, netočni ili nisu ažurirani, može kontaktirati COPY ELECTRONIC d.o.o. slanjem e-poruke na info@copy-electronic.hr.

Imajte na umu da u bilo kojem trenutku imate pravo od COPY ELECTRONIC d.o.o. zatražiti sljedeće:

 

  • da vam omogući pristup vašim osobnim podacima
COPY ELECTRONIC d.o.o. možete pitati koje vaše osobne podatke koristi, a možete i tražiti pristup tim osobnim podacima. Imate pravo znati svrhu obrade, koje kategorije vaših osobnih podataka čuvamo, tijela ili kategorije tijela s kojima vaše osobne podatke dijelimo, razdoblje zadržavanja podataka, kao i izvor podataka u slučaju kada se podaci neizravno prikupljaju.
  • da vam osigura kopiju osobnih podatke koje čuvamo
Možete nas kontaktirati ako želite kopiju nekih ili svih osobnih podataka koje čuvamo o vama.
  • zatražiti ispravak pogrešnih podataka
Želimo da su vaše osobne informacije točne i ažurne. Možete nas tražiti da ispravimo ili uklonimo informacije koje mislite da su netočne ili zastarjele.
  • zatražiti brisanje osobnih podataka
Možete tražiti da zaustavi obradu ili čak tražiti brisanje osobnih podataka o vama koje čuvamo. Ako vaše osobne podatke trebamo za obavljanje neke ugovorne obveze prema vama, COPY ELECTRONIC d.o.o. bi mogao prestati biti sposoban za izvođenje takvih ugovornih obveza. Također, ako su vaši osobni podaci potrebni kako bi mogli ostvariti određene zakonske obveze (npr. porezne obveze), vaš zahtjev se možda neće moći ostvariti.
  • ograničavanje pristupa vašim podacima (nama i/ili trećim osobama) u određenim procesima ili u potpunosti
Ako želite pobijati točnost podataka, ili više ne trebamo osobne podatke za svrhu obrade, ali su oni vama potrebni za uspostavljanje, izvršenje ili obradu pravnih zahtjeva ili ste se protivili obradi po osnovi koju smatramo legitimnom, imate pravo tražiti ograničavanje obrade osobnih podataka.
  • podnijeti prigovor na način kako koristimo vaše podatke
Imate pravo na prigovor oko obrade osobnih podataka koja se temelji na pravnoj osnovi koju COPY ELECTRONIC d.o.o. smatra legitimnom.
  • zahtijevati prijenos podataka drugom vršitelju obrade (prenosivost prava)
Ako se obrada temelji na vašem pristanku ili se obavlja automatskim sredstvima, imate pravo tražiti od COPY ELECTRONIC d.o.o. prijenos podataka drugom vršitelju obrade.

 

Kako biste ostvarili bilo koje od gore navedenih prava molimo koristite COPY ELECTRONIC d.o.o. kontakt podatke iz odjeljka o privatnosti.

Ako niste zadovoljni kako smo prikupili ili upotrijebili vaše osobne podatke, možete podnijeti formalnu pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

GDJE SE ČUVAJU VAŠI OSOBNI PODACI

Osobne podatke koje prikupimo o vama čuvamo u sigurnom okruženju. Vaši osobni podaci su zaštićeni od neovlaštenog pristupa, otkrivanja, uporabe, izmjena ili uništenja od strane bilo koje organizacije ili pojedinca.

Neki podaci još uvijek se pohranjuju u papirnatom obliku, ali imamo tendenciju digitalizirati sve osobne podatke koje obrađujemo. Obrađeni podaci pohranjuju se u našim prostorijama i IT sustavima, ali ponekad podatke pohranjujemo na servere naših pouzdanih davatelja usluga (trusted service provider).

COPY ELECTRONIC d.o.o. će osigurati da se osobni podaci korisnika drže na sigurnom mjestu (koje uključuje razumnu administrativnu, tehničku i fizičku zaštitu kako bi se onemogućilo neovlašteno korištenje, pristup, razotkrivanje, kopiranje ili izmjena osobnih podataka), kojem mogu pristupiti samo ovlaštene osobe COPY ELECTRONIC d.o.o.

Prikupljeni podaci za svrhe navedene u ovim Pravilima bit će pohranjeni samo onoliko dugo koliko je to potrebno za ispunjenje navedenih svrha. Vaši se osobni podaci neće čuvati u obliku koji omogućuje da budete identificirani duže nego što COPY ELECTRONIC d.o.o. razumno smatra da je neophodno za ostvarenje svrhe za koju su prikupljeni ili obrađeni. COPY ELECTRONIC d.o.o. će određene osobne podatke čuvati u vremenskom periodu koji propisuje zakon odnosno propis koji obvezuje COPY ELECTRONIC d.o.o. na čuvanje podataka.

Ako ste nam dali privolu, vaše osobne podatke obrađivat ćemo do povlačenja privole. Ako izjavite osnovani prigovor na obradu osobnih podataka temeljem legitimnog interesa vaše osobne podatke nećemo obrađivati u budućnosti.

Ako je pokrenut sudski, upravni ili izvansudski postupak, osobni se podaci mogu pohraniti do kraja takvog postupka, uključujući i moguće razdoblje za izjavljivanje pravnih lijekova. COPY ELECTRONIC d.o.o. će određene osobne podatke čuvati u vremenskom periodu koji propisuje zakon odnosno propis koji obvezuje voditelja obrade na čuvanje podataka.

RAZMJENJUJE LI COPY ELECTRONIC D.O.O. PODATKE S TREĆIM OSOBAMA

Zaštita privatnosti je nam važna, stoga nikada nećemo dijeliti vaše osobne podatke s trećom osobama osim za svrhe opisane u ovim Pravilima i Općim uvjetima poslovanja.

COPY ELECTRONIC d.o.o. surađuje s drugim kompanijama . To znači da ponekad dijelimo vaše osobne podatke, koristeći sigurne IT sustave. Kada tako postupamo podaci se prenose na servere koji se nalaze u EU ili u zemlji koja osigurava adekvatnu razinu zaštite u skladu s EU zakonodavstvom.

Uz navedeno, vaše osobne informacije možemo dati našim pouzdanim partnerima koji održavaju naš IT sustav ili pružaju usluge u ime COPY ELECTRONIC d.o.o.. Na primjer, za potrebe marketinga, financija, oglašavanje, obrade plaćanja, isporuke i druge usluge u i izvan COPY ELECTRONIC d.o.o.. Ti davatelji usluga su ipak dužni, prema relevantnim ugovorima, koristiti podatke koji su im povjereni samo u skladu s našim smjernicama i isključivo u svrhu koju smo strogo odredili. Također obvezujemo ih da adekvatno zaštitite vaše podatke i da ih smatraju poslovnom tajnom.

U nekim slučajevima, naši partneri koji pružaju usluge u ime ili za COPY ELECTRONIC d.o.o. mogu vaše podatke obraditi izvan Europske unije. Međutim, ugovori koje sklapamo s takvim subjektima obvezuju ih da vašim podacima postupaju s posebnim sigurnosnim mjerama u skladu s propisima na snazi u državama članicama Europske unije.

COPY ELECTRONIC d.o.o. ne bilježi niti ne pohranjuje transakcijske podatke korisnika potrebne za plaćanje putem kartica.

KOLIKO DUGO ĆE COPY ELECTRONIC D.O.O. ZADRŽATI VAŠE OSOBNE PODATKE

COPY ELECTRONIC d.o.o. neće zadržati vaše osobne podatke dulje od razdoblja za koje su podaci potrebni kako bi se ispunila svrha njihovog korištenja. Više informacija o razdobljima čuvanja određenih vrsta podataka nalazi se u odjeljku "Za što ćemo koristiti vaše podatke".

ZA ŠTO ĆEMO KORISTITI VAŠE PODATKE

Možemo koristiti vaše osobne podatke na nekoliko različitih načina, uglavnom za obavljanje naših ugovornih obveza prema vama, ali ponekad i za poboljšanje vašeg iskustva kupnje, direktni marketing i sigurnosnih razloga.

OBRADA NALOGA I PRUŽANJE USLUGA

Kada obavite kupnju putem web trgovine, ovisno o slučaju, možda ćemo zatražiti da date određene osobne podatke koji su potrebni za pravilnu obradu vaše kupnje.

Kupac daje suglasnost da COPY ELECTRONIC d.o.o. može obrađivati dane osobne podatke za potrebe vlastitih evidencija i statistike, za potrebe stvaranja baze podataka o kupcima, obavještavanja o proizvodima i uslugama, za potrebe informiranja o isporuci, za potrebe dostave promotivnih materijala, unaprjeđenja odnosa s kupcima te unapređenja usluga. COPY ELECTRONIC d.o.o. navedene podatke može davati trećim stranama u svrhu izvršavanja ugovora, zaštite interesa korisnika i COPY ELECTRONIC d.o.o. te sprječavanja eventualnih zloporaba, potrebe što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba i zahtjeva korisnika kao i razvijanja mogućnosti što kvalitetnijeg pružanja svih usluga COPY ELECTRONIC d.o.o. koji za rezultat imaju povećanje zadovoljstva korisnika.

COPY ELECTRONIC d.o.o. će čuvati osobne podatke onoliko koliko je to potrebno za svrhe predviđene ovim Pravilima i Općim uvjetima poslovanja.

Kako bi osigurali da se proizvodi i usluge koje kupite kod nas dostave na ispravnu adresu, vaše osobne podatke koji su potrebni za pružanje pojedinih usluga dijelimo s pouzdanim vanjskim partnerima (npr. vaše ime, adresa dostave i poruke uz isporuku koje ste naveli – poput doba dana kada želite primati dostavu). Osim osobnih podataka, COPY ELECTRONIC d.o.o. može od korisnika zatražiti i druge podatke kojima se iste ne može identificirati, te se ne smatraju osobnim podacima (primjerice podatke o načinu korištenja stranica, računalu, internetskom poslužitelju, preferencijama), a koje COPY ELECTRONIC d.o.o. omogućuju kvalitetnije, preciznije i osobnije odabiranje podataka za korisnike, unapređenje web stranice te dodatno usmjeravanje i prilagođavanje njezinih sadržaja korisnicima. Na temelju tih podataka COPY ELECTRONIC d.o.o. saznaje informacije o tome koji su sadržaji najpopularniji među kojim korisnicima.

KOLAČIĆI

Zadržat ćemo i procijeniti informacije o vašem nedavnom posjetu našoj web stranici i kako ste koristili različite dijelove naše web stranice radi analitičkih ciljeva, odnosno kako bismo razumjeli na koji način korisnici koriste naše web stranice.

Kako bi održavali web stranicu i osigurali da njezine funkcionalnosti budu na očekivanoj razini, COPY ELECTRONIC d.o.o. koristi tehnologiju poznatu kao "kolačići". Kolačići su male datoteke koje se šalju na vaše računalo i možemo im kasnije pristupiti. Oni mogu biti privremeni ili trajni. Zahvaljujući kolačićima možete bez poteškoća pretraživati naše stranice te prikazivati rezultate koji su relevantni za vas. Kolačići nam pokazuju ono što zanima vas i druge posjetitelje naše web stranice, što nam pomaže da ju poboljšamo.

Više o kolačićima pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

DRUGE WEB STRANICE

Ova Pravila privatnosti odnose se samo na upotrebu i korištenje podataka koje COPY ELECTRONIC d.o.o. prikuplja od korisnika (ispitanika). Druge web stranice kojima se može pristupiti putem web stranice www.copy-electronic.hr imaju vlastite izjave o povjerljivosti i prikupljanju podataka te načine njihovog korištenja i objavljivanja. Ako preko web stranice www.copy-electronic.hr korisnik posjeti jednu ili više drugih web stranica, COPY ELECTRONIC d.o.o. preporučuje korisnicima da pregledaju izjavu o povjerljivosti podataka te stranice.

COPY ELECTRONIC d.o.o. nije odgovoran za načine i uvjete rada trećih strana.

MARKETING

COPY ELECTRONIC d.o.o. će vam poslati informacije o našim proizvodima i uslugama za koje bi mogli biti zainteresirani samo ako se odlučite za to. Imajte na umu da čak i ako ste pristali primati naše marketinške poruke (newsletter), možete od primanja istih odustati u svakom trenutku.

STUPANJE NA SNAGU OVE PROMJENE PRAVILA O PRIVATNOSTI

Ova Pravila stupaju na snagu 9. rujna 2019.

COPY ELECTRONIC d.o.o. zadržava pravo izmjene i dopune Pravila privatnosti te će isti biti objavljeni na web stranici.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od vašeg web preglednika do banke koja je izdala vašu karticu. Naša web trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brendova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to, održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay.

PREUZIMANJE EE OTPADA

Saukladno zahtjevima iz Pravilnika o gospodarenju otpadnom električnom i elektroničkom opremom osigurali smo preuzimanje EE otpada.

COPY ELECTRONIC d.o.o. je obvezan prilikom prodaje EE opreme krajnjem korisniku u Republici Hrvatskoj, bez naknade preuzeti EE otpad od posjednika u kućanstvu po sistemu jedan za jedan, ako potječe od EE opreme iz Dodatka 1. točke 1. do 7. odnosno Dodatka 3. ovog Pravilnika i ako je obavljao primarne funkcije kao i isporučena EE oprema.

COPY ELECTRONIC d.o.o. koristeći komunikaciju na daljinu (putem interneta, telefona, kataloga i slično) prodaje EE opremu izravno korisnicima u kućanstvima ili korisnicima koji nisu kućanstva, obvezan je na svojim mrežnim stranicama informirati kupca o lokaciji na kojoj je osigurao mogućnost besplatnog preuzimanja EE otpada koji nastaje od te EE opreme, a koja mora biti na području jedinice lokalne samouprave u kojoj kupac prebiva.

 

PREUZMITE POPIS KONTAKATA ZA PREUZIMANJE EE OTPADA (PDF)